Open menu

Reklamasjon

Reklamasjon

Vi beklager at du har opplevd problemer med våre automater.


Her finner du en link til vår reklamasjonsblankett som du kan laste ned, reklamasjon_bokser_no.pdf


Vennligst fyll inn opplysningene så komplett som mulig for at vi skal kunne behandle din reklamasjon. Send blanketten til adressen som du finner i det venstre hjørnet på reklamasjonsblanketten.

Reklamasjonen sendes snarest mulig og bør være mottatt innen 2 måneder fra hendelsen.

Vi beklager om denne prosedyren oppfattes som omstendelig, men vi er tvunget til å følge gjeldende regelverk.

Har du ingen skriver

Om du ikke kan skrive ut reklamasjonsblanketten, vennligst skriv ned følgende data på et papir og send den til oss så vi kan behandle din reklamasjon.

Navn

Adresse
Telefonnummer
Dato og tid
Boksnummer
Sted/plass (eks. hvilken stasjon)
Bankopplysninger: routing- og kontonummer
Beløp

Beskriv årsaken til reklamasjonen


Glem ikke å skrive under på reklamasjonen

Husk alltid å legge ved kvittering og kontoutskrift (fra banken din) om du betalte med kort!

Send reklamasjonen til:
Skandia Automater AS
Reklamasjon
Parkveien 23
1405 Langhus